.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب، تحقق انقلاب اسلامی را نتیجه اجابت پیام بعثت و دعوت امام از طرف مردم خواندند و گفتند: در ادامه هم مردم ما به توفیق و فضل پروردگار حرکت خود را در مسیر درست ادامه داده‌اند. نسخه کامل‌ و نهایی سعادت بشر در بعثت ارائه شد/ غزه؛ خط بطلان بر نظم جهانی غرب/ وظیفه دولت‌ها قطع کمک‌ به اسراییل است/ کشتار نزدیک به ۳۰ هزار نفر از مردم غزه باعث رسوایی فرهنگ و تمدن غربی شد(خبر)
رهبر معظم انقلاب، تحقق انقلاب اسلامی را نتیجه اجابت پیام بعثت و دعوت امام از طرف مردم خواندند و گفتند: در ادامه هم مردم ما به توفیق و فضل پروردگار حرکت خود را در مسیر درست ادامه داده‌اند.(ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
می‌دانیم که این جریان با سوار شدن بر موج احساسات مذهبی توده‌های متدین، از قدرت اجتماعی بالایی برخوردار است. (گرچه خوشبختانه در سال‌های اخیر از این قدرت، به دلایل متعدد کاسته شده). تقابل با رهبری در پوشش مبارزه با بدحجابی!(يادداشت)
می‌دانیم که این جریان با سوار شدن بر موج احساسات مذهبی توده‌های متدین، از قدرت اجتماعی بالایی برخوردار است. (گرچه خوشبختانه در سال‌های اخیر از این قدرت، به دلایل متعدد کاسته شده). (ادامه)
سخنرانان روز جهانی قدس در سراسر کشور در کنار محکومیت ظلم و اشغالگری چندین دهه رژیم منفور و پلید صهیونیستی بر نشانه‌های بیداری امت اسلام در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و در صدر آنها آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه تاکید کردند و ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های کلی و مصوّب تأمین اجتماعی را برای اقدام به رؤسای قوای سه‌گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند. رهبر انقلاب اسلامی سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را ابلاغ کردند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های کلی و مصوّب تأمین اجتماعی را برای اقدام به رؤسای قوای سه‌گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند.(ادامه)
احمدی نژاد در پیامی که در آغاز قرن پانزدهم هجری قمری و به مناسبت آغاز سال نو ارسال کرد، نوروز را فصل دوستی، تأمل، بازگشت به فلسفه خلقت انسان، احیای دوستی ها نامید. عاطفه ها و تقارن نوروز و ولادت حضرت مهدی (عج) گفت: ملت ایران در طول تاریخ همواره به دنبال ارزش ها، کمال انسانی، آزادی، عدالت، کرامت، صلح، امنیت، برادری و سعادت همه انسان ها بوده است. و امام عصر (psl) ) این مقادیر را گزارش کنید و برای همه بیاورید. پیام نوروزی احمدی نژاد: ما انقلاب نکردیم که دیگران از ما بترسند
احمدی نژاد در پیامی که در آغاز قرن پانزدهم هجری قمری و به مناسبت آغاز سال نو ارسال کرد، نوروز را فصل دوستی، تأمل، بازگشت به فلسفه خلقت انسان، احیای دوستی ها نامید. عاطفه ها و تقارن نوروز و ولادت حضرت مهدی (عج) گفت: ملت ایران در طول تاریخ همواره به دنبال ارزش ها، کمال انسانی، آزادی، عدالت، کرامت، صلح، امنیت، برادری و سعادت همه انسان ها بوده است. و امام عصر (psl) ) این مقادیر را گزارش کنید و برای همه بیاورید.(ادامه)
نامه احمد توکلی به روسای قوای سه گانه
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به روسای قوای سه گانه و خطاب به کلیه مقامات و سیاستمداران کشور پیشنهادی درباره میزان دریافتی حقوق و مزایای دریافتی شان طی سال آینده مطرح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزندان برخی مسئولان به واسطه مسئولیت پدران و مادران خود به کشورهایی رفتند که در داخل کشور علیه این کشورها شعار داده می شود، گفت: آنها سرمایه هنگفتی از کشور خارج کرده و در کشورهایی که دشمن هستند، سرمایه گذاری می کنند.
فرزندان برخی مسئولان در کشورهای دشمن سرمایه گذاری هنگفت می‌کنند
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزندان برخی مسئولان به واسطه مسئولیت پدران و مادران خود به کشورهایی رفتند که در داخل کشور علیه این کشورها شعار داده می شود، گفت: آنها سرمایه هنگفتی از کشور خارج کرده و در کشورهایی که دشمن هستند، سرمایه گذاری می کنند. (ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)

وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. وزیر دولت احمدی نژاد اعلام کاندیداتوری کرد + جزئیات
وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
شمال نیوز : یک نکته‌ای آقای قالیباف در رقابت‌های انتخاباتی می‌گفت مبنی بر این‌که روحانی نماینده 4 درصد است در عمل هم این‌گونه شد و وی رییس جمهور 4 درصد از تیم نزدیکان خود بود و به اکثریت مردم کاری نداشت و.... صابری : روحانی و دولتش از ابتدا، تعدادی پیرمرد خسته و بازنشسته بودند / این دو سمنانی –روحانی و احمدی‌نژاد- هر دو مهره‌های یک بازی هستند و در عمل با هم تفاوتی ندارد / علی لاریجانی در مازندران و ایران رای ندارد ....
شمال نیوز : یک نکته‌ای آقای قالیباف در رقابت‌های انتخاباتی می‌گفت مبنی بر این‌که روحانی نماینده 4 درصد است در عمل هم این‌گونه شد و وی رییس جمهور 4 درصد از تیم نزدیکان خود بود و به اکثریت مردم کاری نداشت و....(ادامه)
نامه محمود احمدی‌نژاد به دبیرکل سازمان ملل
رئیس‌جمهور سابق ایران در بخش دیگری از این نامه، به دبیرکل سازمان ملل یادآور شده است که بروز جنگ‌ها و کشتارهای بی رحمانه نشان از این واقعیت تلخ دارد که سازمان ملل متحد در انجام مسئولیت خطیر و جهانی خود موفق نبوده است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت حج فرمودند: حج ابراهیمی پدیده‌ی شکوهمند اسلام در برابر جاهلیت مدرن است.

 حج پدیده‌ی شکوهمند اسلام در برابر جاهلیت مدرن است/ همه‌ی ملت‌های مسلمان را برادران خود میدانیم/ نصیحت به سران برخی کشورهای مسلمان را وظیفه می‌دانیم
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت حج فرمودند: حج ابراهیمی پدیده‌ی شکوهمند اسلام در برابر جاهلیت مدرن است. (ادامه)
شمال نیوز : پرسنل کادر درمان شرکتی هر روز با قلبی شکسته به بالین مردم عزیزمان می‌روند، آنانی که عشق به همنوع در وجودشان موج می‌زند و تلاش می‌کنند همنوع‌شان در رنج نباشد حتی اگر خود در رنج باشند.... پرسنل شرکتی کادر درمان فرزند خوانده وزارت بهداشت/ چوب حراج شرکت‌های خصوصی بر مدافعان سلامت
شمال نیوز : پرسنل کادر درمان شرکتی هر روز با قلبی شکسته به بالین مردم عزیزمان می‌روند، آنانی که عشق به همنوع در وجودشان موج می‌زند و تلاش می‌کنند همنوع‌شان در رنج نباشد حتی اگر خود در رنج باشند....(ادامه)
شمال نیوز : آقای رئیس جمهور! آیا تاکنون شاهد هق هق گریه مردی شرمنده از دست خالی خود، نزد خانواده‌اش بوده‌اید؟!... متأسفم بگویم که ما هر روز شاهد این وضع اسفناک می‌باشیم. .... آقای رئیس جمهور! آیا تاکنون شاهد هق هق گریه مردی شرمنده از دست خالی خود، نزد خانواده‌اش بوده‌اید؟! / پشت گوش انداختن افزایش دستمزد کارگران ظلم تاریخی در حق‌ آنهاست/ سبد هزینه‌های خانوار باید معیار افزایش دستمزدها باشد
شمال نیوز : آقای رئیس جمهور! آیا تاکنون شاهد هق هق گریه مردی شرمنده از دست خالی خود، نزد خانواده‌اش بوده‌اید؟!... متأسفم بگویم که ما هر روز شاهد این وضع اسفناک می‌باشیم. ....(ادامه)
انتخابات فارغ از میزان مشارکت و نتیجه آن، نفس برگزاری یک انتخابات سالم، منظم و رقابتی در غرب آسیا دستاورد و موفقیتی بزرگ است فردای انتخابات چه باید کرد؟(يادداشت)
انتخابات فارغ از میزان مشارکت و نتیجه آن، نفس برگزاری یک انتخابات سالم، منظم و رقابتی در غرب آسیا دستاورد و موفقیتی بزرگ است(ادامه)
مقام معظم رهبری فرمودند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند.


انتخابات مایه‌ی تقویت کشور و آبروی نظام است/ آمریکایی‌ها می‌خواهند بین نظام و مردم فاصله بیندازند/ هرچه حضور در پای صندوق‌ها بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ رأی دادن وظیفه‌ شرعی، جشن ملّی و حقّ مدنی است(خبر)
مقام معظم رهبری فرمودند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند. (ادامه)
این روزها جبهه اصولگرایی چنان سرخوش و مطمئن از پیروزی خود در انتخابات جدید مجلس شورای اسلامی، بدون هر گونه راه دادن واهمه به خود، اشخاص و جریان‌های باسابقه حاضر در محور اصولگرایی را از خود می‌رانند. حتی علی لاریجانی!.... تنش‌ها و اختلافات بر سر انتخابات ۹۸ اوج می‌گیرد
این روزها جبهه اصولگرایی چنان سرخوش و مطمئن از پیروزی خود در انتخابات جدید مجلس شورای اسلامی، بدون هر گونه راه دادن واهمه به خود، اشخاص و جریان‌های باسابقه حاضر در محور اصولگرایی را از خود می‌رانند. حتی علی لاریجانی!....(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، نامه ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت. نامه محمود احمدی‌نژاد به ترامپ بعد از تحریم‌های جدید علیه ایران/ امضا: خادم ملت ایران
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، نامه ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت.(ادامه)

تورم را بهتر بشناسیم/ نگاهی به واژه‌ای که این روز‌ها تمام مردم ایران آن را حس می‌کنند(يادداشت)
(ادامه)
تشریح ۱۴ پروژه مهم توسط شهرداری نکا
شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی با ایجاد امکانات و بسترسازی مناسب تلاش کرد زمینه را برای خدمت بهتر به شهروندان فراهم کند که در این مسیر، با فرآیند تقویت جامعه مردم‌سالار، آگاه کردن مردم از قوانین و مقررات شهروندی، با ایجاد روند مشارکتی و دخالت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و سرنوشت شهر و آموزش درست در مسیر ایجاد نگرش‌ها، افکار و رفتارهای پسندیده گام‌های موثری برداشت. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: این افتخار دولت است که حتی یک واحد مسکونی را نساخت. از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد..... آخوندی:افتخار می‌کنم حتی یک مسکن مهر افتتاح نکردم/از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد!
شمال نیوز : وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: این افتخار دولت است که حتی یک واحد مسکونی را نساخت. از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد..... (ادامه)
نگرانیم رهبر انقلاب! نگران نفس تنگه‌های طولانی مدت دانشگاه، حال دانشگاه خوب نیست. از برخوردهای امنیتی و انضباطی با دانشگاه خبر دارید؟!
متن کامل سخنان سحر مهرابی در دیدار با رهبر انقلاب
نگرانیم رهبر انقلاب! نگران نفس تنگه‌های طولانی مدت دانشگاه، حال دانشگاه خوب نیست. از برخوردهای امنیتی و انضباطی با دانشگاه خبر دارید؟! (ادامه)
رئیس جمهور سابق ایران گفت: برخی می خواهند انقلاب، اسلام، جمهوری اسلامی ایران و ملت را فدای چند روز قدرت طلبی و دنیا طلبی خود کنند.


برخی می‌خواهند انقلاب، اسلام و ملت را فدای چند روز قدرت طلبی و دنیاطلبی خود کنند
رئیس جمهور سابق ایران گفت: برخی می خواهند انقلاب، اسلام، جمهوری اسلامی ایران و ملت را فدای چند روز قدرت طلبی و دنیا طلبی خود کنند. (ادامه)
چهل سالگی انقلاب؛ فصلی تازه از مبارزه(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون ریاست رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را بر عهده دارد در این گفت‌و‌گو، روایتی از چگونگی درگذشت، حواشی پیرامون آن و آخرین جزئیات از نحوه انتشار خاطرات و روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارد.... علت فوت پدرم ایست قلبی بود/ با فائزه اختلاف فکری و سلیقه دارم
شمال نیوز : محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون ریاست رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را بر عهده دارد در این گفت‌و‌گو، روایتی از چگونگی درگذشت، حواشی پیرامون آن و آخرین جزئیات از نحوه انتشار خاطرات و روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارد....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.